Blogia
Titiritero de palabras

Interesante debate en Escucando estrelles

Interesante debate en Escucando estrelles

Modestia aparte, como siempre :-)   Creo que hay un debate muy interesante planteado por Ateyavana en Escucando estrelles. Incorpora política de desarrollo regional, (re)industrialización, empleo, ecología, sanidad... Vamos, "la de mi madre", que dicen en el chigre de debajo de mi casa. Está todo ahí:

http://ateyavana.nireblog.com/post/2007/09/29/la-falta-de-racionalida-na-nuestra-polatica-enerxatico

Munchos besos y abrazos pa toos y pa toes. Sed felices.

6 comentarios

Lau -

Teniendo en cuenta que yo comence la guerra d'archivos, podemos firmar un pautu de paz.

Supongo que habríamos aforrao too esto de conocenos al mou tradicional, esto ye, en persona, tomando un café y charrando de too un poco.
---
Yo toi cola mio collacia Laura. Préstariame saber cómo ye que tas a favor del asturianu pero escontra la oficialidá. ¿Cómo ye qu'en tantos años nas xuventudes nun te convencieron? ¿¿Tas vacunáu??
Si te paez mui comprometío pues contámelo por email. Prometo non unvialo a la prensa.
---
La to persona tienme baastante intrigada...

Otra Laura -

Toc toc...
Voi meter el cuezu un poco yo tamién. Yo tamién tuve siguiendo el debate con ateyavana y paecióme de lo más enriquecedor. Has de perdoname, nun te paeza mal, pero hasta agora tenía la impresión de que la xente del PSOE (militantes y cargos) nun suel baxar a ras de suelu a debatir cola modestia de la que tu faes gala. Por ciertu, un día que tengas gana y vagar pa ello prestábame que ficieres una entrada esplicando por qué tas en contra de la oficialidá. Porque nun será un dogma de fe ¿non? Tengo curiosidá polos tos motivos.
Perdona si te paez que me tomo munches confiances pero ye que te lleo davezu n'Al debalu.
Un saludu

Sergio -

"Sed felices", claro, amestao de castellano y asturiano, como bien me riñe mi amiga Car. :-)

Visto. ^___^

Pues eso, mi asturiano, o mi sergiés, es lo que hablo cuando me olvido de que estoy hablando, algo así :-)

La amiga: vale, ya tengo el dossier estilo Stasi o CIA (úsese la comparación que prefiera cada cual) empezau, por el momento ya la he identificado. Admito públicamente que he hecho uso de información privilegiada y que me han filtrado datos, cosa que, por lo que veo, ya sabes :-) ¿ Es ilícito penal o sólo es una falta de ética? :-)))


Lau -

Nun me lo tomes a mal.

Nun quixi quita-y valor nin a lo que escribiste nin a como lo escribes, yera por redondear una frase escrita nun asturianu normativu perfeutu, fecha por una persona que diz que nun sabe. ¡Como que me cuesta a mi la 'n' de muncho!
--
Soi de les que piensen que cualquier intentu de fala ye buenu si al final nos entendemos. Y nun me da más que inventes el Sergiés, con tal de que siguir llendote.
--
Y nun fai falta que te nome a la amiga que tenemos en común pq les tos investigaciones van por buen camín...

Sergio -

Ciao, Lau ! (con perdón por la quasi-rima, je, je ).

Eso sí, quiero aclarar una cosa, en lo que escribo en ciertos llaos, lo que escribo nun sé si ye asturiano o mandarín, ye, más o menos, y un poco formalizao, y medio normalizando la forma de escribir los pronombres personales clíticos, por ejemplo, y cuatro cosuques más, lo que siempre se faló en mi casa, en les cases de los parientes, en la Cuenca del Caudal en lo esencial, pues nun sé si sabrás, seguramente no, que yo crieme siempre con los mis güelos maternos, y teo munchu más tratu , por lo general, con la familia materna que con la paterna. En lo lingüístico, nótase mogollón, porque mio padre ye de El Franco, él, mis tíos, tíes, mi güela paterna (mio güelu paternu ya morrió el probe, cuánta va ya) y utilicen la fala del Occidente, de la que nun sé decir ni palabra, y entiéndola cuando la entiendo. Y bien que me prestaría saber BIEN, además ***bien*** la fala occidental, que encuentro guapísima y un privilegio cultural y lingüístico enriquecedor como no abundan en las tierras donde se hablan hijos y nietos del latín.

Madre mía, ¿dónde emplearía yo un intentu de imperativo del verbo ser y qué escribiría yo???!!!!!

Pues ta bien sabelo, cuando tea bien de tiempu busco el disparate pa ver si ye aceptable en mi forma de hablar (en lo adelante tamién lo podemos llamar "Sergiés", medio irónica medio literalmente, jeje) o una purita burrada.

Y en el debate.... sí, muyer. Si esto de la blogosfera no ye más que un chigre grande. ¿ Tú crees que yo soy Doctor Ingeniero Aeronáutico ? Pues cuéntame de una vez quién o quiénes son l@s amig@s comunes , quítesme el mosqueo, y ya yos explico yo que soy un probe bachiller con demasiaes pretensiones :-) P'alantre col debate, que todo aporta, y lo que no mata , engorda. Y créeme que si de algo nun va a morrer esta rexón económicamente falando, ye de EXCESU de idees. ¿ Oyisti alguna vez hablar del brainstorming, esi, que dicen? :-)

Pues eso.

Haxa salú, muncha salú, y unes poques perruques pa disfrutala mejor con un@s amig@s excelentes, que más temprano que tarde, quien los merez los tien.

Laura -

Mui prestosu'l detalle d'escribir n'asturianu.

Nel debate nun voi entrar pq una cosa ye falar nel chigre/blog colos amigos/gues (q me perdonen toles metedures de pata y m'espliquen les coses que nun sé) y otra bien distinta meteme nun debate seriu en casa axena.

Como siempre te retruco daqué, esta vuelta, déxame dicite que l'infinitivu del verbu 'ser' ye:
- sé (tu)
- sei (vós)