Blogia
Titiritero de palabras

Los brotes verdes, ¿ brotan y desaparecen? [ Paul Krugman ]

Los brotes verdes, ¿ brotan y desaparecen? [ Paul Krugman ]

 

Sólo una nota breve: ¿ soy yo, o es que las perspectivas económicas se ensombrecen de nuevo ? Hasta marzo, cada nuevo dato, cada informe, era peor de lo que se esperaba, de hecho, con frecuencia, era mucho peor de lo siquiera imaginable. Desde entonces, muchos informes, aunque seguían siendo malos en términos absolutos, nos estaban sorprendiendo positivamente. Pero mi sensación es que en los últimos días estamos recibiendo noticias - el mercado coreano, la demanda japonesa, las exportaciones alemanas - que están de nuevo sorprendiéndonos negativamente....

Esto aún no se  ha acabado.

[ del blog del Premio Nobel de Economía Paul Krugman..... artículo original en http://krugman.blogs.nytimes.com/2009/06/10/eats-green-shoots-and-leaves/

 

3 comentarios

xabi -

Que vien te vi neso de decir la verdá.
Haber si vos aplicais el cuentu.
La verdá ye muy puta.
Un saludu hom

Sergio -

Hola, Xabi... Nun sé si lo dicis porque publique eso Krugman o porque lo traslade yo.... Evidentemente, si va por Don Paul, a él, como comprenderás, les elecciones soplen-yla seguramente muncho.... En primer lugar nun se presentaba, y, en un lugar enriba del primeru tovía, yeren al otru llau del Atlánticu según él mira :)

Si te refieres a que lo traslade yo, si me leyes un pocu o me sigues, o me conoces un puquitín, sabrás que ni soy dogmáticu, ni más mentirosu que en lo que les mis veleidades presonales nun me permiten evitar de cayer..... Ya que soy y he sío en tos estos meses muy escépticu respecto a los brotes, verdes y de colorinos varios.... Que me gusta aquello que en la sede del mi partíu -y atribuyen en un cartel a Pablo el fundador.... Nun sé si lo dixo él o ye apócrifo, pero el cartel diz que dixo que a la xente hay que dici-y la verdá aunque yos duela...

Porque con la política del avestruz nun vamos meyorar ni tú ni yo ni un partíu ni el otru ni Paquín el de la Xuaca...

Un abrazu.

xabi -

Queridu Sergio. Lo que pasa ye que ya pasaron les eleiciones.
Cuento que tien algo que ver, pero bueno, tambien cuento con que nun seyas del mesmu parecer.
Un saludu hom.