Blogia
Titiritero de palabras

Canciu de les cinco la mañana

Canciu de les cinco la mañana Yera una vez un grupu
y esi grupu
yera tan pintorescu y tan extrañu
que xuntara nel tiempu tal rebañu
que tamaña gran cosa nun se viera
ni dientro al Internet ni per afuera.

Xunteme a tan extraños compañeros
un buen día que mi parecer diera
en experimentar de tal manera
que mis andares donde nunca fueron, fueran.

Alcontré un traductor, un inxeñeru
tres mirones de los andares ayenos
una suiza y un seminarista
un anarquista y, lo que yo más quiero
siete almes sin rumbu y sin acierto
que por el mundo y sus andurrïales
anden a tantes, tienten con esmeru.

Alcontré cuatro clérigos vagantes,
alcontré cerebros, alcontré vacantes
de idees provocadores ignorantes
un payasu con gracia y diez sin ella.

Un analista de pasión humana,
un filósofo de la canción mundana
tres creyentes, un cura, una pagana
y un infeliz que vive sus desganas.

Pero no me arrepiento
¿ o me arrepiento?
Juzga, si estás estos versos leyendo
y juzga que el corazón que aquí esto firma
se encuentra, aquí, a estes hores, escribiendo.

0 comentarios